11 Haziran 2010 Cuma

Ben :)

Efendim, bendeniz Onur Kaya. 1988 yılında İzmir'de doğdum. Ege Üniversitesi Matematik Bölümü 2010 yılı mezunuyum. 2007 yılından beri Türkiye'de gönüllü faaliyetler sürdürmekteyim. Gönüllü çalıştığım bazı organizasyonlar şunlardır:
Bunların dışında 2009 Eylül ayında Portekiz'de yapılan Create Union isimli Eylem 1.1 projesinde yer aldım (Eylem Projeleri ve Avrupa Gönüllü Hizmeti (AGH) hakkında ayrıntılı bilgiye http://www.ua.gov.tr adresinden ulaşabilirsiniz). Uluslararası olan bu projeye katılımım bana birçok yeni kapı açtı. Örneğin, Türkiye'ye döndükten sonra 3. Peaceboat Türk-Japon Buluşması'na katıldım.

AGH'yle tanışmam aslında 2008 yılında bir arkadaşım aracılığıyla oldu; ancak, o zamanlar çok ilgilenmemiştim. Portekiz dönüşü bu alanda çalışan kişilerle tanıştım ve AGH hakkında öğrendiklerim arttıkça AGH'ye olan sempatim de arttı. Üniversite son sınıftayken, "Mezun olunca ne yapsam?" sorularıma yanıt ararken, ilk duyduğumda ilgilenmediğim AGH çok ideal bir cevap olarak görünmeye başladı. Yüksek lisans, iş bulup çalışmak ya da askere gitmek pek iç açıcı görünmedi ve "Evet! Ben Avrupa Gönüllü Hizmeti yapmalıyım." dedim. Başvurumu yaptım, kabul edildim ve Ekim 2010 - Ağustos 2011 tarihleri arasında İspanya'da AGH yapmak için hazırlıklara başladım.

Yıllar önce açıp hiç kullanmadığım bu blogu da yaşadıklarımı paylaşmak ve benden sonraki AGH gönüllülerine yol göstermek için kullanmaya karar verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder