27 Ekim 2010 Çarşamba

Hazırlıklar ve Yolculuk

Hazırlıklar gitmeden çok önce başladı aslında ama son günlerde kendini belli etti fazlaca... Hep öyle olmaz mı zaten? Bavul hazırlanır, arkadaşlarla son buluşmalar, son vedalaşmalar yapılır, aile büyükleri ziyaret edilir, eller öpülür, harçlık alınır -bu kısım güzeldir tabi- ve nihayet yolculuk günü gelir çatar. Haliyle ben de bu yollardan geçtim. Güzel heyecanlar...

Kocaman bir bavul aldim boyum kadar... Doldurdum icini tika basa yazlik kislik ne varsa :) Hediyeler aldim... Arkadaslarimla gorustum, aile buyuklerimi ziyaret ettim ve yolculuk gunu geldi catti... Ucusum Istanbul aktarmaliydi. Once Izmir'den Istanbul'a gittim. Yaklasik 1 saat civarinda surdu. Istanbul'da, Ataturk Havalimani'nda bir arkadasim beni ziyarete geldi. Yaklasik 3 saat falan  beklemem gerekiyordu diger ucusu, sagolsun arkadaslik etti bana :) Turk bayragi almayi unuttugumu farkettim o ara ve benim icin satin aldi bir tane :) Tesekkur ediyorum tekrar... Dondugumde yemegini ismarlayacagim ;) Ucus saatim gelince vedalasip ucaga yoneldim. Istanbul-Barcelona ucusu yaklasik 3 saat surdu. Ama Ispanya bizden bir saat geride oldugu icin 2 saatmis gibi oldu :) Jetlag olmadim... Ucakta acil cikis kapisinin yanina dennk gelince biraz tirsmadim degil ama :) Turk Havayollari ile uctum. Gayet iyiydi, yemekler de guzeldi. Sag salim Barcelona'ya indim. Ev sahibi kurulustan biri karsiladi beni havaalaninda ve kalacagim eve goturdu. Diger gonullulerle ve dernek calisanlarinin bir kismiyla tanistim ve Barcelona seruvenim baslamis oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder